loading...
عکس،تصاویر،عکس بازیگر،عکس هنرمندان،عکس خواننده،عکس سکس،سکس،عکس زیبا،عکس دختر،سکسی،تصاویر جدید،تصاویر دختر جدید،دختر ایرانی،جدید
admin بازدید : 341 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)


فریبا نادری, بیوگرافی فریبا نادری بازیگر زن

بیوگرافی : فریبا نادری بازیگر زن ایرانی  متولد فرودین ماه سال 1363 می باشد.

رشته تحصیلی وی گرافیک رایانه ای می باشد

وی میگوید : از بچگی عاشق بازیگری بودم و بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم.

وی در مورد انتخاب نقش هایش این چنین می گوید: اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری, بیوگرافی فریبا نادری,تصاویر فریبا نادری, فریبا نادری و همسرش مسعود رسام, زندگینامه فریبا نادری,عکس فریبا نادری

عکس جدید فریبا نادری, فریبا نادری,  فریبا نادری و همسرش, فریبا نادری و مسعود رسام

فریبا نادری همسر مسعود رسام کارگردان سینما و تلویزیون بوده است و در این باره میگوید :

در کنار مرحوم مسعود رسام زندگی عاشقانه ای داشتم و با وجود بیست و هفت سال تفاوت سنی هیچ وقت در زندگی با او خلائی حس نکردم… حتی کوچکترین سخنان او برای من آموزنده بود و این بهترین خاطره ام از اوست که هنوز هم حرف های پرمحتوایش در خاطرم هست.

فریبا نادری تا کنون در سریال های پنچره,یلدا,ستایش 2,چک برگشتی, و سریال فاخته به ایفای نقش پرداخته است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عکس،تصاویر،عکس بازیگر،عکس هنرمندان،عکس خواننده،اس ام اس،پیامک،آهنگ پیشواز،آوای انتظار،اس ام اس جدید،اس ام اس عاشقانه،عکس سکس،سکس،عکس زیبا،عکس دختر،ترانه،موزیک جدید،موزیک،عکس جدید زیبا،سایت رضا پیکو،تصاویر بازیگران،تصاویر هنرمندان،تصاویر خواننده،تصاویر زیبا،سکسی،تصاویر جدید،تصاویر دختر جدید،دختر ایرانی،جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 230
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 3,852
  • بازدید کلی : 36,836